Ikerketa batzuen arabera erakunde baten emaitzetan langileen egoera emozionalek % 20-30 arteko eragina dute, eta horiek % 50-70ean liderraren ekintzek baldintzatzen dituzte. Beraz, lan egiteko moduek, erlazionatzeko moduek edo/eta koordinatzeko moduek eragin handia dute administrazioek orohar lortu ditzaketen emaitzetan.  

Aginduan eta kontrolean oinarritu dira urte luzez erakunde asko, baita administrazioak ere. Ezagutzaren gizartean ezinbestekoa da eredu hori beste eredu batengatik ordezkatzea: autonomian eta bereziki konfiantzan oinarritutako ereduak. Konfiantza da egun erakunde baten emaitzak hobetzeko ezinbesteko osagaia. 

Eta horretarako beharrezkoa da egungo administrazioetako liderrek konfiantza hori bermatzeko ezagutza, gaitasun eta tresnak bereganatzea. Lider berriak eraikitzen laguntzea da aholkularitza honen beste helburuetako bat, formazio eta trebakuntza saioak antolatuz.